*~..:: IkLan BerBayaR Beb - Maksudnya ini bisnes bukan main2 ::..~*








|

Jumaat, 31 Mei 2013

Successfully Shopping at e-Bay!


Salam sayang semua, 

merujuk pada tutorial saya yang lalu:
Tutorial - Jom membeli-belah di e-Bay!

sebelum ini saya ada ajar bagaimana mahu membuat pembelian di e-Bay~
contoh yang diberikan adalah LCD Pedometer.



    Sebagaimana yang telah dimaklumkan, 
    Tempoh penerimaan produk-produk yang anda beli bergantung kepada di mana produk itu di pos.
    Jika penjual nya hanya dalam Malaysia, penghantaran akan lebih pantas iaitu dalam tempoh seminggu paling lambat.
    Tetapi sekiranya penjual itu berada di luar Malaysia, kebarangkalian anda akan menerima barang anda dalam 7 hari sehingga sebulan.

    Walaubagaimanapun, anda akan di maklumkan dari masa ke semasa mengenai status produk yang anda telah beli. Berhubunglah dengan penjual tersebut sekiranya anda mahu maklumat lebih lanjut tentang barang yang anda beli.
    =)

    sebelum ini penjual ada menghubungi saya melalui email tentang status penerimaan barang yang telah dibeli.
    Saya telah membuat contoh pembelian LCD Pedometer ini pada 13 Mei 2013 dan hari ini, 31 Mei 2013, saya telah menerima barangan ini di peti surat saya. lain pembeli lain masa penerimaan produk2~
    so.. ayuh membeli belah di e-Bay!
    =)



    Artikel ini ditulis hanya sebagai rujukan buat diri saya dan sesiapa sahaja yang memerlukannya.
    Pihak saya tidak akan bertanggung-jawab sekiranya terdapat apa-apa permasalahan dalam melakukan apa-apa keputusan dari artikel ini.

    Cadangan dan komen amat lah di alu alukan supaya kita sama-sama dapat menambah dan memperbaiki apa-apa yang ada.

    Selamat mencuba!!

    =)
    Mudah-mudahan bermanfaat buat semua pembaca~

    -elqiranibizz-


    *****************************************************

    ::: Jangan lupa Lihat Promosi dan iklan menarik dari NUFFNANG :::
    (Jom CLICK iklan di bawah)

    Tiada ulasan:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    AddToAny