*~..:: IkLan BerBayaR Beb - Maksudnya ini bisnes bukan main2 ::..~*








|

Sabtu, 24 Ogos 2013

Hebahan: Bengkel Kereta Yang Bagus di USJ 1



Sumber::: Forwarded FB

KEPADA PEMILIK KERETA,

Jika kereta anda mengalami kerosakan, saya syorkan pergi ke bengkel ini. Bertempat berhadapan Masjid Al-irsyad USJ 1, kerana pemiliknya iaitu saudara Muin amat jujur jika dibandingkan dengan pomen2 yang lain. (As per gambar la kot)

Pengalaman pertama : 
Brake kereta saya seakan2 kosong, tak mencengkam. Dah pergi periksa pada kawan pomen, katanya brake pump dah bocor = budget dalam sekitar RM200 dan bila saya bawa pada saudara Muin ni dia cuma charge saya RM20, dia cuma bersihkan lebihan minyak brake pada host.
(Jauh tol beza 200 dgn 20! ‘superb gilerst jimat’ neh!)

Pengalaman kedua : 
Kereta saya cuma jalan 3 silender dan minyak petrol makan kuat. Hampir 6 bengkel pergi, semua kata kena obohol/overhaul. Tapi, bila saya bawa ke kedainya.. Dia tak charge apa2, katanya dia cuma tembak angin pada ke 4 lubang plug. Dan hasilnya, kereta saya kembali normal.
(Perghhhh….ni lagi ler ‘superb gilers jimat kuasa 100’ bhaiya… free to compare kene overhaul??!!!)

TQ Salimiey Noh sbb rekemen .. banyak saya jimat !

Nota kaki::
Ada sesiapa yang pernah ada pengalaman membaiki kereta anda di sini?
Meh ceritakan pengalaman anda~
=)
*****************************************************


::: Jangan lupa Lihat Promosi dan iklan menarik dari NUFFNANG :::

(Jom CLICK iklan di bawah)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddToAny