*~..:: IkLan BerBayaR Beb - Maksudnya ini bisnes bukan main2 ::..~*








|

Jumaat, 1 Januari 2010

Tak tahu nak kata apa.. memang kejam..Mail Scanned.




Bila Manusia Lebih BINATANG Dari Binatang






FOIE GRAS bermaksud hati berlemak (Fat liver). Ia adalah menu makanan mewah berasal dari Perancis.
Hidangan mewah ini berasal dari hati angsa yang diperoleh dari angsa yang di "paksa" makan secara berlebihan setiap harinya agar hatinya berubah menjadi hati berlemak akibat menderita penyakit "hati berlemak" (fatty liver).

Manusia menjadi KEJAM dan TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN demi untuk memenuhi hawa nafsu mereka. KEJAM! Itulah perkataan yang sesuai ditujukan kepada golongan manusia ini.
:Author Faethal 




Semua perlakuan kejam oleh sekelompok manusia ini hanya untuk memperoleh hati angsa yang indah berwarna putih dan lebih besar dari yang normal.Gambar sebelah kiri adalah hati angsa berwarna putih yang besarnya di atas normal akibat angsa diberi makan secara berlebihan secara paksa, sedangkan gambar sebelah kanan (warna coklat) adalah hati angsa yang normal.



Betapa malangnya nasib makhluk ini…



Sangkar yang dibuat memaksa angsa tak dapat memusingkan badannya maupun melangkah. Kakinya menjadi bengkak kerana setiap hari mereka terpaksa berdiri. Angsa-angsa ini tidak ada kesempatan untuk tidur karena lehernya berulang kali dipegang untuk dipaksa makan.







Angsa-angsa ini dipaksa makan sebanyak-banyaknya. ...walaupun mereka menolak.



Mereka yang masih bertahan hidup, menderita penyakit radang usus sehingga mudah terjadi pendarahan yang keluar bersama kotorannya. Tidak hanya penderitaan mulut luka, tenggorokkan luka, perut kesakitan, kaki bengkak, tidak tidur, tak dapat bergerak, mereka juga tak dapat hidup bebas untuk melihat langit atau sungai.



Mereka dipaksa makan sampai mati atau mereka mati karena tak sanggup menahan penderitaan ini. Lihatlah mulut mereka penuh dengan makanan ….



Sumber: Forwarded Email

Cuba tengeh manusia2 'bertuah' nuh ngan lemak, biar dorg rase!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddToAny